فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره
امیر رضاامیر رضا، تا این لحظه: 6 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

فاطمه عشق خاله

بدون عنوان

1395/10/8 13:56
نویسنده : خاله فاطمه
129 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی وقته که به وبلاگ سر نزدم انقدر سرم شلوغ که وقت نمیکنم این هفته 15 هفته است که فاطمه خانم ابجی شده خیلی هم خوشحال حتی موقعی که مامانش دعواش میکنه میگه من ابجیم چرا منو دعوا میکنید قه قهههمش میگه اسمش هانیه است چون بهش گفتیم اگه دختر بشه اسمشو میذاریم هانیه من که خیلی خوشحالم  خیلی شیرین زبون شده مثلا اگه دیروز یک کار بدی کرده باشه میگه من نینی بودم این کارو کردم از صبح تا شب کلی خاطره از نینی بودنش داره خندونک  همش هم داره سیدی نگاه میکنه پدر مارو در اورده از بس گفته سیدی بذارید خوب اینم از شیرین زبونی های این چند وقتت این هم عکس فاطمه خانوم البته قدیمی  
 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)