فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره
امیر رضاامیر رضا، تا این لحظه: 6 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

فاطمه عشق خاله

حجاب یعنی......

1395/8/1 20:11
نویسنده : خاله فاطمه
271 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

حجاب یعنی هیچگاه به خاطر هیچ کس دست از ارزش ها نکشیدن

حجاب یعنی حفاظت از زیبایی

حجاب یعنی لایک ارزشمند خدا نه لایک بی ارزش بعضی ها

حجاب یعنی دارای حریمی هستم که هرکسی به ان راه ندارد

حجاب یعنی چشمانی باز

حجاب یعنی زاده ی اهل جاهلیت نیستم

 حجاب یعنی تاج بندگی

حجاب یعنی برای خودم ارزش قایلم

حجاب یعنی زرهی در برابر چشمان مریض

حجاب یعنی زکات زیبایی

حجاب یعنی اعتماد به نفس

حجاب یعنی همه ی من برای یک نفر

حجاب یعنی نماد هویت انسانی

حجاب یعنی به دست اوردنم اسان نیست

حجاب یعنی صدفی بر گوهر وجود

حجاب یعنی ازاد بودن از زندانی به نام نظر دیگران

حجاب یعنی من انتخاب میکنم که تو چی میبینی

حجاب یعنی درون ارایی

حجاب یعنی بی نیازم از نگاهی جز نگاه خدا

حجاب یعنی من یک انسانم نه یک وسیلا

حجاب یعنی به جای شخص شخصیت را دیدن

حجاب یعنی یک پیله تا پروانه شدن

 

وحجاب یعنی طعمه ی هوسرانی دیگران نیستم

 

وحجاب یعنی رضایت خدا

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)