فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 29 روز سن داره
امیر رضاامیر رضا، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

فاطمه عشق خاله

شیرین زبونی

1396/5/28 21:19
نویسنده : خاله فاطمه
180 بازدید
اشتراک گذاری

محبت

قربونت بشم من این چند وقته خیلی خوشگل حرف میزنیحالا من چند تاش رو الان میگم

 

مثلا اوندفعه ای جلوی ایینه واستاده بودم تو برگشتی گفتی حرکت کن حرکت کن 

 

امیررضا روپام بود گهوارش باز شده بود تویرگشتی گفتی ببندش من گفتم نمیتونم بعد تو برگشتی گفتی باشه هرموقع اوضاعت okشد

هرموقع هرکی دستشم بهت میخورد دستشو میگرفتی میگفتی هیچ وقت هیچ کسو نزن

هرموقع هرکی سر سفره با دهن پر حرف میزدی میگفتی با دهن پر حرف زدی

 

اونموقع یه چیزی گفتی نفهمیدم گفتم چی برگشتی گفتی پیچ پیچی

 

هرموقع دعوات میکردیم میرفتی تو اتاق دررو میبستی دوساعت میشستی حرف میزدی با خودت ما هم پشت در همش میخندیدیم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)