فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 28 روز سن داره
امیر رضاامیر رضا، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

فاطمه عشق خاله

خاطرات

1396/5/25 22:14
نویسنده : خاله فاطمه
194 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ما اومدیم

خیلی وقتکه درست و حسابی مطلب نمبذارم برای اینکه عکس هام رو تبلت بود من اصلا حوصله نداشتم بریزم ولی الان شکر خدا الان حوصله کردم و ریختم احالا میریم سراغ عکس ها بغل

عکس دونفره خوشمل های من بندر عباسمحبت

 

ابنجا هم شیراز هستش این عکس مال خیلی وقت پیش ولی چون رو تبلت بود نتونستم بریزمدلغک

 

اینجا هم شیراز کنار گلها فاطمه خانومبای بای

اینجا هم فاطمه خانوم مشغول مطالعه هستن خندونک

اینجا هم فاطمه تو گرمای شیراز مشغول اب بازیخنده

واین هم پاهای امیر رضا خان که خیلی هم خوشمل افتاده محبت

الهی قربون خندت بشم من دورت بگردم محبت

 

بالاخره بعد از تلاش های بسیار اقا امیر رضا راضی به گرفتن پستونک شدن کچل

 

فاطمه خانوم مشغول اب دادن به بامبو عاشقتم قه قهه

واین هم یک عکس مثلا هنریمحبت

فاطمه خانوم کنار باغچه ی خونشون

اینجا هم رفتن به یکی از مکان های دیدنی که اسمش تو خاطرم نیست

الهی دورت بگردم تو این عکس مامان میگه خیلی شبیه دایی شدیمحبت

و این هم عروسی که فاطمه خانوم رفتن ارایشگاه و موهاشون رو درست کردن

 

اینجا هم فاطمه کنار کادو های تولدش واستاده

و این هم یکسری عکس هنری دیگر

و فاطمه خانوم در جشن عقد کنون دختر عمشون که کیف قشنگشون هم جایزه گرفتن

 

واین هم اخرین پست این مطلب خیلی ممنونم که تا اینجا من رو یاری کردین و برای ما وقت گذاشتین در پناه خداوند متعال باشیدبای بایبای بای

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

فروشگاه دایانا
26 مرداد 96 9:18
عسل
26 مرداد 96 16:09
عزیزم